Έξι οφέλη από την καθημερινή κατανάλωση φρούτων

Τα φρούτα εξαιτίας της πληθώρας των βιταμινών που εμπεριέχουν προσφέρουν πολλαπλά οφέλη στην υγεία και τη θωράκιση του ανοσοποιητικού ενώ βοηθούν στη διαδικασία της πέψης

Τα περισσότερα φρούτα διαθέτουν μια τεράστια ποσότητα βιταμινών, μετάλλων και φυτικών ινών που είναι απαραίτητα για την ορθή λειτουργία του οργανισμού και την θωράκιση της υγείας μας.

Τα φρούτα εξαιτίας της πληθώρας των βιταμινών που εμπεριέχουν προσφέρουν πολλαπλά οφέλη στην υγεία και τη θωράκιση του ανοσοποιητικού ενώ βοηθούν στη διαδικασία της πέψης.

Επίσης, ενισχύουν την ψυχική υγεία και δρουν ευεργετικά για την καρδιά. Οι διαιτολόγοι συστήνουν να τρώμε 1 1/2 έως 2 φλιτζάνια του τσαγιού ή μικρά μπολ (στο μέγεθος του κεσέ γιαουρτιού) φρούτα την ημέρα.

Και ενώ οι περισσότεροι από εμάς θα λέγαμε ότι απολαμβάνουμε αυτή την γλυκιά και νόστιμη ομάδα τροφίμων, δεν πετυχαίνουμε απαραίτητα αυτόν τον στόχο σε ημερήσια βάση.

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.