Ε.Π.Κ.Κρήτης :” Τα ταξί, οφείλουν να σέβονται τα δικαιώματα των καταναλωτών”

“Θυμωμένη” αισθάνεται η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, από τα παράπονα και τις καταγγελίες των πολιτών, που φθάνουν τις τελευταίες μέρες στα γραφεία της, για τις υπηρεσίες των Ταξί, (όπως : επιλεκτική μίσθωση πελατών, απρεπή συμπεριφορά οδηγών κ.α )γεγονός που παραξένεψε την ΄Ένωση, και σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε αναφέρει:
“Πιστεύαμε ότι το φαινόμενο αυτό είχε εκλείψει τα τελευταία χρόνια, σε τοπικό επίπεδο, ίσως ατόνησε το “κίτρινο ταμπελάκι”, που έδινε προστασία στον πελάτη, χρήστη των υπηρεσιών ταξί και συνεχίζοντας ,η Ένωση Καταναλωτών, δίνει τις οδηγίες της, προς τους καταναλωτές ,αλλά και στους διαχειριστές των ταξί.

Τι είναι το “κίτρινο ταμπελάκι”

Είναι μία καρτελίτσα κίτρινου χρώματος, η οποία τοποθετείται στο παρμπρίζ του κάθε αυτοκινήτου, (ταξί), η οποία φέρει τα επικοινωνιακά στοιχεία της ΄Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης (τηλ. Δ/νση )έτσι ο κάθε δέκτης υπηρεσιών ταξί καταναλωτής, μπορεί να επικοινωνήσει και να καταγγέλλει την μη νόμιμη συμπεριφορά του οδηγού ταξί.
Το “κίτρινο ταμπελάκι” συναποφασίστηκε από την Ένωση Καταναλωτών και το Σωματείο ταξί ,του Νομού Χανίων.

Ο οδηγός του ταξί πρέπει να:
έχει αναρτημένο τον τιμοκατάλογο σε εμφανές σημείο
βάζει σε λειτουργία το ταξίμετρο μετά την επιβίβαση σας
μεταφέρει τις αποσκευές σας από και προς το πεζοδρόμιο
εκδίδει πάντα απόδειξη
σας πηγαίνει στον προορισμό σας, χωρίς να επιβιβάσει άλλο άτομο (πολλαπλή μίσθωση) Συμπερασματικά , η ΄Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, ενημερώνει τους καταναλωτές-χρήστες των υπηρεσιών ΤΑΧΙ ότι, οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα και οφείλουν να τα διεκδικούν, για τυχόν καταγγελία κακοδιαχείρισης του καταναλωτή και το αντίστροφο. Βασικά για τυχόν καταγγελία είναι, να μας γνωστοποιείται τον αριθμό του αυτοκινήτου του ταξί, που με συνεργασία με το Σωματείο, θα εντοπίζεται ο οδηγός του ταξί που δεν πράττει τα νόμιμα.
Επίσης καλούμε τους υπευθύνους, στην ενεργοποίηση της επιτροπής επιβολής κυρώσεων, όπου θα εξετάζονται οι υποβληθείσες καταγγελίες από τους χρήστες υπηρεσιών των ΤΑΧΙ καταναλωτές,για την γνωμοδότηση και προώθηση επιβολής των νομίμων κυρώσεων στους παρανομούντες.
Τέλος, Καλούμε το Σωματείο των ταξί , στα πλαίσια της καλής συνεργασίας με τους καταναλωτές , να επανασυστήσει την χρήση του ” “κίτρινου ταμπελακιού” στα ταξί,για αποφυγή δυσάρεστων εκπλήξεων.

ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
Τηλ. 2821092666, 2821092308
E-mail:epkxan@gmail.com
Γ. Γ. Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή

Tηλ: 1520
E-mail: 1520@efpolis.gr
Τουριστική Αστυν. τηλ 1571(24ωρη γραμμή)

Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη

ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35
Ταχ.Δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2
Email: epkxan@gmail.com
Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ